15 Haziran 2014 Pazar

Cheesy Nails/ Peynirden Tırnaklar!

İnstagram'da blogta olduğumdan daha aktifim. Geçenlerde @nailsby_zbc ile birlikte maniswap yapalım dedik. Daha önce Aydi'nin Şeker Ojeleri ile de yapmıştım. Buradan bakabilirsiniz. 

nailart


Gördüğümden beri yapmak istediğim peynir ve fare desenli nail artı Zeynep yapmıştı. E ben de fırsat bu fırsat olsun madem dedim :)

Yapması zannettiğimden de kolaymış. 
Ojeyi iki kat sürüp, asetona batırılmış pamuk çubuklarıyla ojenin üstünde delik açıyoruz.

Aslında bu fikir ChristabellNais'a ait. Nasıl yapılır videosu için BURAYA TIK TIK

Fareyi nasıl yaptın diye sormayın o biraz zor oldu benim için :)


nailart


Ben peynirli tırnaklar yaparken Zeynep de benim romantik vintage güllerimi tırnaklarına uyguladı. 

Böyle maniswap girişimlerini çok seviyorum. Bu sayede değişik, yapmadığım ve belki de yapamayacağımı düşündüğüm desenleri başarmış oluyorum :)


Beni instagramda takip etmek isterseniz 



4 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ben de gördüğümde bayılmıştım. çok kolay yapması deneyebilirsin :)

      Sil
  2. Renk uymu cok iyi olmus. Bu arada ben de bloguma beklerim.:)
    www.makyajurunlerm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. senin de blogun ve içeriklerin çok keyifli :)

      Sil