3 Mayıs 2014 Cumartesi

Golden Rose Color Expert Ojeler

Golden Rose şu sıralar Color Expert isminde yeni bir oje koleksiyonu çıkardı. Renk çeşitliliği de her zamanki gibi oldukça geniş. Farklı olarak fırçası kalın ve renkler oldukça yoğun.

ojeler



Ben ilk olarak İstanbul Forum Golden Rose standında gördüm ve görür görmez hemen 3 rengini kaptım. 
Bu arada favori GR standım kesinlikle İstanbul Forum! Çok ilgili ve kibarlar. 
Carnival serisini sorduğumda "O seri hiç satmıyor ama sizin için getiririz." dedi ve bir kaç hafta sonra gelmişti :D

Neyse ben aldıklarımı size göstereyim :)

Favorim 52 numaralı bu pembe oje.
Yapısı yoğun. 2 kat ile tam opak renk veriyor. Kuruma hızı standart. 
Şişede kremsi bir yapısı var gibi geldi gözüme ama aslında sedefli bir oje. Işığa göre renk değiştirmiyor ama bir parlaklık ve ışıltı veriyor. 




46 Numara yeşil renkteki bu oje bahar gelirken beni cezbetti. Şişede daha pastel durmasına rağmen tırnakta daha koyu duruyor. Bu sebeple hala hayalimdeki açık mint yeşili ojeyi henüz bulamadım ^.^

Yapısı tamamen kremsi. Yoğun ve dikkatli sürmek gerekiyor. 2 kat ile tamamen opak. Kuruma hızı standart. 





50 Numaralı pastel mavisi bu oje de şişede durduğu gibi durmuyor. Tırnakta daha koyu. 
Fotoğrafta ise kopkoyu :D
Rengi tam olarak yakalayamadım. Bu oje de sedefli. İçerisinde şişede seçilebilen ışıltılar var. Tırnakta görüntüsü daha parlak oluyor bu sebeple. 
Yapısı oldukça yoğun ve sürümü zorlayabiliyor. Ancak 2 katta tam opak. Kuruma hızı standart. 




Genel olarak Color Expert ojeler gayet iyi ve kullanımı rahat. Hepsinin kalıcılığı 2. veya 3. günde bitiyor. 
Fiyatlarını net hatırlamamakla birlikte 2.5 TL civarında. 

Standlarda veya parfümerilerde bulamazsanız web sitesinden her an ulaşabilirsiniz.
http://www.goldenrosestore.com.tr/


3 yorum:

  1. Renklere tam bir pastel aşığı olarak bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benim de bahar sebebiyle pastel renklere elim gitti hep :)

      Sil
  2. harika renkler bayıldım tek kelimeyle özelikle mavi müthiş:)
    Bana da beklerim http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil