19 Nisan 2014 Cumartesi

Flormar Miracle Colors ile Tırnak Süsleme

Uzun bir aradan sonra merhaba!

Artık nadiren yazsam da tırnaklarımı süslemiyor değilim. Hemen paylaşma imkanı olduğu için Instagram daha pratik olmaya başladı sanki :D 

Burada ancak paylaşma fırsatını bulduğum bu tırnak süslememde, Flormar'ın artık piyasan kaldırdığı ve üretimini durdurduğu Miracle Colors serisinden bir oje kullandım. 



Bu karede bana modellik eden bu harika iphone kabı da Urban Care lansmanında birlikte olduğumuz Mia Gusto blogunun sahibesine ait ^.^


Flormar'ın çıkardığı Miracle Colors serisi gerçekten çok başarılıydı. Kıymeti bilinmedi resmen. Piyasadan kalktıktan sonra her yerde arar oldum. Bu ojeyi de bir parfümeri-1 milyoncunun tozlu oje sepetlerinde bulmuştum



U32 numaralı bu oje koyu kahverengi ve içerisinde bakır simler-pigmentler var.
Gerçekten göz alıcı! Kapatıcılığı da çok güzel. 2 ince kat yeterli oluyor. 
Simli olduğu için de hızlıca kuruyor. 


Yapması ise nispeten basit ve hızlı. 


Tüm tırnağıma bej renkte ojeyi sürdüm. 
Kuruduktan sonra tırnak dibine nail art fırçasıyla U32 kullanarak küçük bir üçgen çizdim.
Biraz boşluk bırakarak çizgileri de çekince oldu da bitti!

Yüzük parmağıma tam tersini uyguladım görüldüğü gibi :D

Bu modeli istediğiniz her hangi iki rengi kombine ederek de çok rahat uygulayabilirsiniz!


Beğendiyseniz lütfen beni yorumlarınızla şenlendirin 
^.^


5 yorum:

  1. Bayıldım! Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Bu seri kaldırılmış mıı =S aa.. Elimdekinin kıymetini bileyim o zaman =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki :/ ben de ilk öğrendiğimde neden daha fazla rengini almamışım diye çok üzülmüştüm. küçük parfümeri görünce hemen girip gözlerim bu seriyi arıyor :)

      Sil
  3. Bende sevmiştim miracle serisini çokda güzel bir mor vardı :))

    YanıtlaSil
  4. evet hangisi olduğunu tahmin edebiliyorum :) mor hastasının da dikkatini mor renk çeker di mi :D

    YanıtlaSil