14 Şubat 2014 Cuma

Kalpli Nail Art

Ay hadi ben de klişelere boğulayım!

Sevgililer gününü yanında,birlikte geçirebileceğim bir çiftim yok ne yazık ki. Anca uzaktan gönderilen çiçeklere sarılıyorum anca işte. Benim de makus kaderim bu :(

Ay içimiz iyice daralmadan buraları bi renklendireyim ben! 

kalp,love


İnstagram'da takip ettiğim bir milyon nail-art hesaplarından birisinde bu deseni görmüştüm. Ben de yapayım neden olmasın dedim :)

Günün anlam ve önemine, aynı zamanda havaların gidişatına da gayet uygun oldu bence :)


nailart , tırnak süsleme, kalp, love

Rimmel London Lemon Drop ismindeki açık sarı ojenin üzerine pembe ve mavi renklerle kalp şeklini çizdim.

Etrafına incecik nail art fırçasıyla siyah kesik çizgiler çekerek kalp figürünü daha belirginleştirdim. 

İşaret ve serçe parmağa da Golden Rose Jolly Jewels 109 no.lu mat simli oje ile tamamladım


Herkese mutlu, aşk dolu sevgililer günü diliyorum!
En güzel hediyeyi sizin sevgiliniz alsın inşallah :D

1 yorum:

  1. bayıldım süper olmuş:))) ellerine sağlık.çok farklı,çok doğal görünüyor canım... bende istiyorum bundan:)))))

    YanıtlaSil