2 Ekim 2013 Çarşamba

Sinful Colors - Dancing Nails

Uzuuun bir aradan sonra oooh tekrar yazıyorum :)

Uzun aranın sebebi de; BEN NİŞANLANDIM! 
Çok yoğundu ve o yoğun dönemde bloguma yazı hazırlayamıyorken tırnaklarımı da bir süre dinlendirmek istedim. Gerçi üç gün dayanabildim buna :)

Bu esnada elime Fransa ve Belçika'dan bir kaç oje geçti. İnstagram'da paylaşıyorum hemen aslında gören görmüştür. Görmeyen de hemen @ojelerblog eklesin baksın :)


Daha önceden de iki tane muhteşem ojesinden bahsetmiştim. Merak edenler 



Bu sefer sürdüğüm minni minnak şişesiyle Dancing Nails ismindeki ışıltılı gül kurusu rengi. Şişesinde çok soft duruyor, tırnaktaysa kendini gösteriyor.




Yapısı neredeyse folyo gibi. Çok yoğun ve incecik simleri var içerisinde. Bu tarz ojeler çıkarırken sorun da yaratmazlar. 



Tam da sonbaharlık bir renk. Canlı ama bir yandan da puslu 




Şişesi görüldüğü gibi 5ml ve küçücük. Bu sayede rahatça dibini görebilirsiniz. 

Bu arada Sinful Colors neden Türkiye'de yok ya??!!
Haksızlık değil mi? :(






4 yorum:

  1. Hayırlı olsun tatlım.Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinn çoook teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  2. Tebrik ederim, mutluluklar :)
    Ojenin rengi de çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her iki yorumun için de teşekkür ederim :)

      Sil