11 Eylül 2013 Çarşamba

Mavala İstanbul Colors Koleksiyonu

Geçtiğimiz günlerde Mavala İstanbul'a adadığı yeni koleksiyonunu Sortie'de keyifi bir lansman ile tanıttı. Mavala'yı duyar duymaz koşturarak gittim tabi ki! Mekan seçimini de çok uyumlu ve bu sebepten başarılı buldum. Biz de boğazın eşsiz manzarasında keyif yaptık. 


 





Koleksiyon 6 ojeden oluşuyor ve her biri İstanbul'un nadide simgelerinden esinlenerek renklendirilmiş. 
Benim favorim Ayasofya oldu. 




Bu arada "Neden şişeleri minicik? O kadar para veriyoruz!" derseniz, bunun sebebini orada uzmanından öğrendik. Mavala ojeleri hiç bozulmadan sonuna kadar kullanılabilecek dayanıklıktaymış. Boyutları da bitir beni diyor! :)



Ben trafik sebebiyle ne yazık ki sonlarına yetişebildim Ancak güzeller güzeli Serap Tan ve Şebnem ile karşılaştım. Uzuuun uzun oturduk, sohbet ettik ve manikürlerimizi yeniledik :)


Bu arada lansmana bir önceki yazımda gösterdiğim pembiş gradient tırnak süslemem ile katıldım TIK TIK :)




Mavala'yı takip etmek isterseniz: 

Facebook: Mavala Türkiye
Twitter: @MavalaTurkiye




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder