18 Eylül 2013 Çarşamba

Işıltılı Tırnaklar- Nyx Dynamic Glitter Oje

Nyx markası Douglas mağazalarında satılıyor. Ancak ojelerini bulması biraz dert. 
İstanbul'da kaç mağaza dolaştıysam bulamadım. Belirli şubelerinde oje standları oluyor. 
Ben de bu ojeyi Bursa Korupark Douglas'da bulup hemen aldım. 

Tam bir sim bombası. Hafif uçuk pembe jel ojenin içerisinde grimsi/pembemsi pullar bulunuyor. 
Ben de tırnaklarımın uçlarına ışıltılar kondurmak istedim




Essence Stuck On You isimli içinde hafif gri ışıltılar olan koyu mavi ojenin üzerine uçlarda yoğunlaşacak şekilde Nyx- Dynamic Glitter 'ı sürdüm. 



Ben bu kombinasyonu çok sevdim. Sanırım sık sık yapacağım:)


Nyx ojeleri İstanbul'da bir tek Kanyon Douglas mağazasında görebildim. Fiyatı 10 TL ve renk yelpazesi oldukça geniş. 

Siz de beğendiniz mi? :)


6 yorum:

  1. Çok güzel :) kombin hariKA BENCE DE

    YanıtlaSil
  2. Nyx ojeleri bulsam hemen alırım bende.Burdaki Douglas'ta görmedim.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. KOmbin süper bencede güle güle sür (:

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş :) İyi ki her zaman bulamıyorum yoksa bu ojeler benim iflasıma neden olacak :D

    YanıtlaSil