2 Ağustos 2013 Cuma

Watsons İndirimi ve Büyük Yaz İndirimi

Watsons'ta %50 indirim varmış dediler biz de koştuk. Almam gerekenleri alıp, hızlıca uzaklaştım. Yoksa işler çığrından çıkabilirdi... :)



Alix Avien Golden Nails gerçek altın parçaçıklı ojeyi almazsam ölecektim! Sonunda kavuştum! Aslında iki tane aldım. Çünkü birisini oje değiş-tokuşu için taaaa Almanya'lara yolladım :) 13 TL
 Yazısı da çok yakında yazılacak!

NYC Ojeler .Turbo Dry'ı artık almam gerekiyordu. Kalbimin köşesi Seche Vite'im bitiyor. Yapısı çok yapışkan oldu. Veda çok yakın :( Ayrıca 1 alana 1 bedava vardı. 4 TL

Maybelline Color Tatoo Permenante Taupe. İlk denediğimden beri rengi aklımda kalmıştı. Smokey eyes çok kullandığım için bunu almalıydım! İndirimle 8 TL



Tabi ben Watsons'ı bulana kadar yol üzerinde çok mağaza vardı. Dayanamadım ve iyice düşen fiyatlarla bu güzellikleri aldım


Kolye- Stradivarius 5 TL
Etek- Bershka 12 TL
Cüzdan- Koton 15 TL

10 yorum:

  1. Bende eteği beğendim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben de begendim almalıyım dedim :)

      Sil
  2. alix avien golden nails'i çok merak ettim.maybeline color tattoo farlarda çok pratik ve kalıcılıkları gayet başarılı.pink gold ve on&on bronze renkleride şahanedir.aldıklarını güzel,mutlu günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. eteğe bayıldım ne kadar ucuzmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de o fiyatı görünce hemen kaptım :)

      Sil