7 Şubat 2013 Perşembe

NOTD: Miss Cop Fransa Ganimeti


Bugünün ikinci yazısını da yazayım, iç huzuruyla başımı yastığa koyayım artık. 



























Burada da gösterdiğim Fransa ganimetlerinden siyah simli bir oje sürdüm. 
Etiketinde " Laca De Uñas No:18" yazıyor. 
Çok koyu yapıda siyah bir oje. İçinde cam kırığı gibi gri, mavi, yeşil vb renkler de değişen simler var. 
Tek kat bile yeterli düzeyde kapatıyor. Ama ben yine de 2 kat sürdüm. Kalıcılığı çok iyi değil. Ertesi günü tırnak uçlarım beyazlaştı. 

Ama bu oje beklediğimden güzel çıktı. Çok sevdim açıkçası.

Her sürdüğüm ojeyi ben bir şeylere benzetirim, bana bir şeyleri andırır hep. Benim gibi ojelere düşkün bir arkadaşımla çok geyiklerini yapardık. 

Bu oje de bana Star Wars'da Han Solo'nun içinde dondurulduğu "carbonite" gibi göründü. Ne alaka demeyin, öyle geldi işte :)



Bir türlü asıl görüntüsünü fotoğraflayamadım. Rezalet cep telefonum ve kameram sağolsun. 
Ama çok sevdim ve paylaşmak istedim. 

Bu arada "Carbonite" isminde ojeler de varmış. Boşuna benzetmemişim ben :)
Benimki dupe'un da dupe'u olmuş. 


*Resim alıntıdır*

1 yorum:

  1. rengini bende sevdim şööle deri kıyafetlerle çok hoş olur kanımca sevgiler
    kelebeketkisi39.blogspot.com

    YanıtlaSil