25 Şubat 2013 Pazartesi

Nail Mail Paketim


Bugün ofise gidince Hawaii'den gelen paketim beni karşıladı. 
İnstagram'dan buluşup anlaştığımız Hawaii'den bir arkadaş ile bir birimize ojeler gönderecektik. 
Yaklaşık 1 ay önce kadar ben kendi paketimi ona gönderdim. 2-3 hafta içerisinde ona ulaştı. Bana da tam 1 ay sonra ulaştı :) 

İşte bu güzeller geldiiiiiiiiii! Görür görmez çıldırdım !! 





işte böyle derli toplu bir kutu geldi. Tiani'nin sevimli notu da içerisindeydi. 11 oje, 2 tane maske ve bir kaç jelibon vardı. Jelibonlar 2 dakika falan dayandı tabi ki :)

Tiani'den bir kaç Klean Color göndermesini rica etmenin dışında diğerlerini benim için kendisi seçti. 




Klean Color Sarı olan tam bir disko topu gibi duruyor

Ben bu işi çok sevdim. Daha fazla yapmak istiyorum. İlk olduğundan dolayı biraz çekindim ve tembellik yaparak uzattım. Ama neyse ki dürüst ve güzel insanlara denk geldim :)

Siz de değiş-tokuş yapmak istiyorsanız; ancak "ya dolandırıcı, güvenilmez insanlara denk gelirsem" diye endişeleniyorsanız BURADAN oje değiş tokuşu için güvenilmez ve güvenilir kişileri bulabilirsiniz. 


VE EVET ORADA MAVİ KALPLER VAR!!!!! ay çıldırıcam !!! denemek için dayanamıyorum!

6 yorum:

  1. işte etkinlik budur :)) ben de isterdim ama nasıl anlaşır nasıl yollarım hiç bilmiyorum :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çat pat ingilizce bilmen yeterli :)
      yazımı güncelledim. sonuna bak istersen. oradan istersen değiş tokuş yapan insanlar bulabilirsin :)

      Sil
  2. Ay dur kendime gelmem lazım :D Hep böyle bir paket açmak istemişimdir :D
    Hepsini güle güle, mutlu mutlu kullan ^.^

    YanıtlaSil
  3. a ne kadar guzell! ben bu hedıye alısverısı olayını cok sevıyorum. bı de suprız ya harıka..ınsanın hawai den geldıgını bıldıgı bı kolıyı acması da ayrıca bı heyecan :D

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzelmiş ama Klean Colorları ayrı bir sevdim :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Kleancolorları deneyip sevdiysen mutlaka chunky holo serisinin tamamını al ;) Bayılırsın.
    Güle güle kullan cicişlerinii

    YanıtlaSil