9 Şubat 2013 Cumartesi

Christian Dior Diorific Vernis


Uzun zamandır yazmayı istediğim ve beklettiğim bir yazı var bugün.



Bu iki oje Christian Dior'un geçen yılbaşı için limited edition olarak üretilen "Le Grand Bal" isimli koleksiyonundan. Bana da noel hediyesi olarak geldi. İnanılmaz sevindim ve kırmızı olanı hemen denemiştim. Beyazı denedikten sonra da kapsamlı bir yazı yazmak istedim. 
Şişeleri çok değişik ve bir o kadar da şık. Tutuşunu kolaylaştırmak için kapakları ona göre tasarlanmış sanırım. Fırçası gayet güzel ve ojenin sürümünü kolaylaştırıyor. 
Fiyatları konusunda hiç bir fikrim yok. Yurtdışında 20€ gibiydi sanki diye hatırlıyorum. 



İlk olarak 011 Lady isimli inci beyazı ojeyi tırnaklarımda görelim



Sedefli, inci beyazı mı yoksa beyaz foil yapıda bir oje mi çözemedim. Çok zor sürülüyor. Çok ince yapıda. Tırnaklarımda 3 kat var ve yine de zor kapandı. Fırça izi kalmaması imkansız. Bir de nedense sürerken çok kabarcıklandı. Anlamadım.
 Ama yine de dikkatlice sürünce inanılmaz güzel bir duruşu var. Beyaz ve nude renkleri sevmeyen biri olarak bayıldım açıkçası. Adı gibi tam bir hanımefendi ojesi. Çok asil. 





751 Marilyn



Marilyn adı ilk olarak neyi çağrıştırır? Tabi ki kırmızıyı. O yüzden ismiyle müstesna bir oje olmuş. 2 katta opaklaşıyor. Kuruma hızı çok güzel. 3 gün net kalıyor tırnakta. Yoğun, saf bir kırmızı. 
Yani kırmızı işte :) Malum kırmızı oje için söyleyecek bir şey bulamıyorum ben.



Koleksiyonun diğer ojeleri de inanılmaz gözüküyor. 
Özellikle içerisinde altın ışıltılar olan siyah ojesini inanılmaz merak ediyorum. Ona da sahip olmak kısmet olur mu bilmem :)






4 yorum:

  1. Şişeleri çok güzel :)
    Ama fiyatı biraz uçuk, ojelere daha o kadar para veremiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de şişelerine bayıldım açıkçası^^ :))

    YanıtlaSil
  3. Fiyatları biraz uçukmuş ama ilk renge bayıldım. Takipteyim banada beklerim canım!

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. beyaz oje pek sevmem ama ilk oje çok güzelmiş gerçekten
    takipteyim bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil