27 Ocak 2013 Pazar

Golden Rose Jolly Jewels Collection

Geç olsun güç olmasın. Bugünün ikinci postu işte yılın, hatta geçen yılın yerli bombası Golden Rose Jolly Jewels Koleksiyonu. Her biri inanılmaz güzel, inanılmaz parlak ve bulması da zahmetli. 

Çoğu blog yazdı. Hatta yazmaları için hediyeler de gönderildi. İnternet sitesinde satışa çıkarıldı; ancak mağazalarda bulması biraz dert. Erkul Kozmetik mağazaların da bile bulunmuyor. Bu anlamda büyük bir sorun yaşatıyorlar. 

Ben Bakırköy T-Shop'tan geçen haftalarda 5 tane aldım. Hatta koyu mavi olanı bir kızın elinden çaldım! :) Dün de yine Bakırköy Capacity Golden Rose standından 1 tane aldım. En çok istediğim beyaz tabanlı renkli simli olanı ne yazık ki hiç bir yerde bulamıyorum. Çıldırıciyim!

İşte benim aldıklarım




Soldan Sağa:

116 - 107- 113- 111- 112- 104

İlk olarak 116 numaradan başlayacak olursak;

KENDİSİ FAVORİM OLUR! BA-YIL-DIM! Kırmızı şeffaf jelin içerisinde turuncumsu/sarımsı altıgen simler ve siyah mat nokta simler bulunuyor. Haş haş tohumu gibi allahım yerim sizi ben!!!

 Kırmızı ojenin üzerine 2 kat sürdüm. Tek başına da kullanılabilecek bir oje ama böyle daha net bir görüntü sağlıyor. Kuruma hızı bu kadar kat uygulamanın ardından tabi ki pek çabuk olmuyor.  Ve seksi fotoğrafları için bakınız: 





İkinci olarak 107 numara
Şeffaf tabanda mavi/yeşil ve gri ince simlerle birlikte büyük altıgen daha mavi simlerden oluşuyor. Safi sim yani. Rengi dikkat çekici ve çok canlı. 
Siyah ojelerim vardı. Üzerine 2-3 kat sürüverdim. Gayet de hoş durdu bence. Kuruma hızı ortalama. 
Deniz gibi, okyanus gibi duruyor bence. 



113 numara

Açık pembe tabanın içerisinde, yine aynı renk pembe mat küçük simler, altın rengi parlak küçük simler ve turuncu büyük altıgen simler var. Rengarenk bir oje
İki kalın kat sürdüm. Kuruması dolayısıyla çok da hızlı olmuyor. Çok eğlenceli ve canlı.






111 numara

Açık bebek mavisi tabanda , yine bir önceki gibi, kendi renginde küçük mat mavi simler, küçük parlak altın rengi simler ve büyük altıgen altın rengi simler var. 
2 kalın kat sürdüm. Bunun sürümü biraz uğraştırdı. Çünkü çok ince bir taban rengi var. Simlerde kayıveriyor, kayboluveriyor hemen. 
Bu da çok sevimli bir oje. Çok hoşuma gitti. 




112 numara: 

Şeffaf taban içinde; büyüklü küçüklü mor, gümüş, altın rengi parlak simler var. Bu da sadece simden oluşuyor. 
2-3 kat sürdüm. Açıkçası bunu ben pek sevmedim. Daha doğru o kadar da bayılmadım. Bu da heyecanlandırmadı beni :) O yüzden pek yorum yapasım gelmiyor. Fotoğraflaması da biraz zor oldu açıkçası. Asıl görüntüsünü bir türlü yakalayamadım. En iyilerini seçip kolajladım. Siz karar verin bakalım ?




Golden Rose bence bu seriyi Türkiye'de de satışa sunmakla biz oje severleri ne kadar mutlu etti anlatılamaz! Çünkü bu serideki kimi ojeler yurtdışındaki  "INDIE" ojelere benziyor. Yani küçük çaplı, bireysel oje tasarımcılarının yaptığı ojelere. Gerçi kimileri artık dünya çapında marka olma yolunda bile ilerledi. Benim takip ettiğim ve bildiğim kadarıyla Türkiye'de de oje tasarlayan meraklılar var. Umarım bir gün ben de sahip olabilirim. 

Umarım fotoğraflarım ve bilgilerim yeterlidir.  Fikirlerinizi lütfen yorum olarak yazın ve paylaşın

Sevgiler
E.

4 yorum:

  1. oh my goodnesssss i have never seen or heard of this brand before but all of these are GORGEOUS!! ahhh awesome pictures!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes they are gorgeus! there are 17 polishes in this collection. I only have 6 of them. But i cant find anywhere the one I would like to have most!

      do you have Golden Rose brand over there?

      Sil
  2. çok iyimiş ya. ilk iki tanesi en güzeli

    YanıtlaSil
  3. bu seri golden rose un dönüm noktası olsa gerek :) 116 yı aldım ben de geçen ama seriyi toplama niyetindeyim :)

    YanıtlaSil