16 Aralık 2012 Pazar

Golden Rose Holographic Colors

İyi Pazarlar!

Yakın zamanda yapıp yazısını yazmadığım bir manikürü paylaşmak istiyorum. 

Elimdeki ve ulaşabildiğim tek holografik ojeler Golden Rose'un. Türk markalarının da böyle değişik ojeler çıkması harika! Keşke diğer tüm oje üreticileri de yapsa ve daha da yaygınlaşsa. Çünkü bu tarz ojeleri bulması da zor oluyor. 

Holografik ojeleri biraz değişik kullanmak istedim. Elimdeki renkleri sınırlı. Sadece 4 tanesini almıştım ve onları işte böyle koyudan açığa doğru kullanarak renk geçişi elde ettim. 







Ve kullandığım renkler.

Bu renk geçişlerini sadece bu üç ojeyle sağlamak tabi ki mümkün değil.

O yüzden taban olarak koyu pembe, açık pembe ve beyaz gibi renkler kullanıp, üstüne de tek kat holografik ojeleri sürünce bu geçişi elde etmiş oldum .




Nasıl olmuş?

3 yorum:

  1. Açık pembemsi rengi çok beğendim.. Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Hemen takip edeceğim
      görüşmek üzere :)

      Sil
  2. ahh i love holos but i love how you used these together even more! gorgeous!

    YanıtlaSil