28 Aralık 2012 Cuma

Fransa Ganimetleri

5-6 gündür seyahatteydim ve tabi ki oje çılgınlığı yaşadım.
Fransa'nın Bretagne bölgesinde Lorient isimli çok küçük ve şirin bir şehrine gittim. Tabi imkanlar kısıtlıydı. Bir Paris değil neticede. Ancak ben yine de aradığımı buldum :)

Açıkçası uzak kaldığım süre boyunca takip ettiğim blogerlar o kadar çok güzel ve farklı şeyler paylaşmış ki ; onları mı okuyayım, çekilişlere mi katılayım, yoksa aldıklarımın fotoğraflarını mı hazırlayayım derken bayağı telaşlandım.

Şimdilik toplu bir fotoğraf hazırladım. Ancak daha sonra detaylı olarak hepsini yazmayı düşünüyorum. 

En çok sevindiklerim ise bana hediye gelen Chanel Coco Mademoiselle parfümüm ve Christian Dior ojelerim. Kırmızı olanını şimdiden denedim bile.


*** I was on christmas holiday in France. I went to Lorient and Plomeur in the region of Bretagne. Cities are small and I couldn't find so many beauty shops. Of course It is not a Paris but STILL I found what I was looking for :)

I bought some stuff and I got some stuff as a present. Here is the first quick look of my cosmetics. But I will write a detailed review for each of them. 

The ones I loved most are my gifts Coco Chanel Mademoiselle parfume and Christian Dior nail polishes. I have already tried the red one!


3 yorum:

  1. Özellikle ojelerin detaylı yazılarını bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. ayyy bayıldım yanlız orada bir servet yatıyor olmalı=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım hepsi uygun fiyatlı aslında :)

      Sil