25 Kasım 2012 Pazar

Pazar Cevherleri 2


Bir önceki yazının devamı olarak geri kalan Lady Rose ojelerini bahsetmek istiyorum. Açıkçası hiç bir yerde rastlamış değilim bu markaya. Bakırköy pazarında sıradan bir kozmetikçi tezgahında tanesi 1TL olarak satılmaktaydı. Bir çok ilginç rengi vardı ve bende bu üçünü almaya karar verdim.

1.Soldan 2. olan S3 kodlu Lady Rose arkadaşımız uçuk fıstık yeşili ve içinde gümüş/beyaz cam kırıkları olan bir oje.  Çok güzel bir oje. Bu ojeyi daha sonra başka bir ojeyle birlikte kullandığımda muhteşem bir sonuç almıştım. Onu da başka bir yazıda anlatırım artık.

 Yakından içindeki cam kırıkları seçilebilmekte


2. Sıradaki oje sağdan ikinci turkuaz mavisi ve yeşil/altın duochromedan öte triochrome oje. Böyle bir ojeye pazar tezgahında rastlamak zaten en şaşırtıcısıydı. İnanılmaz göz alıcı ve renklerin geçişi çok bariz. Elimde çok fazla yurt dışından oje olmadığı için hiç bir şeyle kıyaslayamıyorum ancak herhangi bir markanın rengiyle benzeşiyorsa lütfen bana da söyleyin :) Ojenin kodunu da bilemiyorum etiketi çıkmış :(



Ojemiz güzel olduğu kadar da inatçı. Oldukça zor sürülüyor ve ince yapıda. Her duochrome oje gibi fırça izleri de belli oluyor. Bütün gün uğraştırdı beni aslında. O kadar kat sürüp bir türlü kurumayınca bir türlü sabit duramayan ben illaki bir yerlerini bozdum ve yeniden sürmek zorunda kaldım. 


3. Son olarak en sağdaki altın pulları olan G11 kodlu arkadaşımız. Şeffaf sayılabilecek cilanın içinde ince altın rengi simler ve büyük yuvarlak altın rengi pullardan oluşuyor. Genelde süsleme amacıyla kullanıyorum bunu. İdare edebilecek bir oje . 



İşte bu bir pazar macerasından yanıma kar kalan ojelerim. Belki elimdeki ojelerim arasında en sevdiklerim ve bayıldıklarım değil ama hiç tahmin etmeyeceğim bir yerde karşıma çıkmaları ve şaşırtıcı kaliteleri onları benim açımdan yazmaya değer kıldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder