25 Kasım 2012 Pazar

Pazar cevherleri 1

Bir cumartesi Bakırköy pazarına gittiğimizde pazar mazar dinlemeyip yine tüm kozmetikçi tezgahlarında duraklayıp duruyordum. Bir yerde 1 Liraya oje yığmışlar ve satıyorlardı.

Tabi ki merakımdan kesin bir şey bulurum ben dedim veeee çok şaşırtıcı şeyler çıktı karşıma .....



İşte bu dört güzelliği almaya değer gördüm.

1. Flormar'ın üzerindeki etikete bakılırsa 205 numaralı ojesi. ANCAK Flormar'ın böyle bir ojesini daha önceden hiç görmedim açıkçası. Beyaz bir oje ve hafif mavi sedefli bir yapısı var. İçinde de siyah noktacıklar... Çok ilgi çekici bulduğum için hemen kaptım.



Mavi dönüşümü rezalet telefonumun kamerasıyla bile belli olabilmekte :) VE bir diğer dikkat çekici nokta Fransa'dan ithal edilmiştir diyor... Bildiğim kadarı ile Flormar bir Türk markası ve üretimi Türkiye'de yapılmakta. Bu yüzden bu ibare çok dikkatimi çekmişti.  (Kendimi de bir dedektif gibi hissediyorum resmen :)
Küçük bir google araştırması ile bu sene için Flormar'ın %51'lik hissessinin Yves Rocher tarafından alındığı öğrendim. Ama bence bu ojenin bununla alakası yok... Belki de çok eski bir üretimdir neyse...

Tırnakta duruşlarını merak ediyorsanız eğer onlar da şöyle:




Oldukça ince bir yapısı var ve muhtemelen 3 kat sürmüşümdür. Buna rağmen hala tırnak uçlarım transparan. Açıkçası o günden beri bir daha sürmedim bu ojeyi. Belki ilerde bir süslemede tekrar kullanırım ama tek başına bir daha düşünmüyorum. 

Diğer ojeleri de bu yazıyı çok uzun tutmamak için diğer yazıda detayl anlatmayı istiyorum :)

Sevgiler
E.

2 yorum:

  1. çok beğendim de bu şişe üzerindeki baskı 2005 öncesi üretimde vardı sonra baskıları değişti bende istiyorum çoook özendim=((

    blogumuda ziyaret ederseniz çok sevinirim
    http://desenlioje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hadi ya bilgi için teşekkürler. resmen hafiyecilik oynadım şuracıkta :D

    YanıtlaSil