25 Kasım 2012 Pazar

Hoşgeldin Bana

Uzuuun zamandır oje bloglarını ve sitelerini takip edip kendi kendime bir şeyler yapan biri olarak "Benim de blogum olsun! Benim neyim eksik ya?" diye koyuldum işe. 

Nasıl başladı bu oje merakım peki? 

Açıkçası bir an durup hayatıma baktım ve "E benim hiç hobim yokmuş ya" diye farkettim. Bir şekilde diğer oje bloglarını takip etmeye başlayıp, harika şeylerin yapılabileceğini gördükçe çok heyecanlandım açıkçası. Hayır oje neden heyecanlandırır bir insanı orası da ayrı mevuz :)

Lafın kısası, sırf kendime bir hobi edinmek için bu hobiyi seçtim :)

Açıkçası yapılan o kadar güzel şeyler var ki; fotoğrafları gördükçe, dünyada bir sürü ilginç ojelerin olduğunu bildikçe yerimden çatır çatır çatlıyorum.

Tabi ben kendi halinde, kendi küçük çevresinde sınırlı düzeyde ojelere ulaşan biriyim. Ama benim durumumdaki diğer oje meraklıları için varlığımı da göstermek istedim

Haydi hayırlı uğurlu olsun!

(Alkışlar ve kurdele kesilişi)

1 yorum:

  1. bloglanman güzel mi olmuş ne, sevgili E. :)
    Kendimi bi an Gossip Girl postllarında gibi hissettim.
    Sevgilerime,
    P.
    :))

    YanıtlaSil